Skip to main content

Маска від вугрів своїми руками.

Маска від вугрів своїми руками.

Всім привіт! Уявляєте, у мене на особі з'явилися вугрі! Чесно кажучи, я думала що це проблема в основному підлітків, тому що вони тільки формуються, гармони грають. Але я вже далеко вийшла за межі підліткового віку і тут, така проблема. Тільки дівчата можуть мене зрозуміти, наскільки це велика проблема! Особа негарне, запалені вугри, шкіра червона, їх дуже видно. Я просто не можу дивитися на себе в дзеркало. І звичайно ж, я звернулася до мого спасителя, це косметолог, яка мене трохи заспокоїла.


6031557_jagodnyeochishhajushhiemaskidljalica (495x421, 44Kb)


Для початку, вона розповіла, від чого можуть з'являтися ці неприємні вугри, що б я змогла зрозуміти де ж я допустила помилку. Я хочу розповісти вам. Перше це звичайно підлітковий вік, але ця причина мені не підходить. Друге, це брак вітаміну А, а ось це вже ближче до істини, бо вже весна і як раз в цей час року, ми часто страждаємо від авітамінозу, мабуть, мене ця доля так само спіткала. Третє це неякісна косметика, я думаю що це не відноситься до мене, тому що я не користуюся тональним кремом.



А якщо користуєтесь ним ви, тоді пам'ятайте, що неякісна тональна основа може забити пори, із-за чого з'явиться запалення і будуть вугри. Четверте, це неправильно харчування, тут якраз я перша в списку. Тому що при моєму ритмі життя, мені не вистачає часу, щоб нормально поїсти, в результаті перексиваю не корисною їжею. Головні причини я вам розповіла. А зараз хочу розповісти, як же позбутися від прищів, які вже з'явилися.

Від вугрів дуже допомагають маски, вони повинні бути одним з головних засобів боротьби з проблемою. Магазинні маски не завжди бувають ефективними, навіть якщо вони дорогі. Бо інгредієнти можуть бути не якісними, ви можете не правильно підібрати саму маску. Найкраще зробити її самої, з натуральними інгредієнтами. Я не стала шукати рецепти в інтернеті, а звернулася до моїм подругам. Зараз я поділюся з вами рецептами, які вони мені розповіли.



Першою у нас буде маска з білою глиною. Вона допоможе прибрати інфекцію і відновити красу шкіри.


Для цього візьміть не можу сказати, чи можна її замінити на іншу глину, чесно кажучи, не уточнювала. Потім потрібен настій календули. Робити його не складно, візьміть сухоцвіт календули, залийте окропом і додайте трохи спирту, дайте постояти тиждень. І настоянка готова. Якщо ж ви не хочете її робити, можна купити в аптеці. І сік лимона, тільки сік повинен бути свіжим, вичавте його відразу, перед тим як додати в маску. Все змішайте. Нанесіть на очищене обличчя. Якщо враховувати, що в нашій масці є частка спирту, з-за настоянки календули, тримати цю маску можна не більше десяти хвилин.



Завжди Ваша,


Вікторія Прутковских.

Comments

Popular posts from this blog

Як вибрати гідролат.

Як вибрати гідролат. Всім привіт! Напевно, багато з вас чули про гідролата, а деякі думають, що це запашна вода. Але це не так, гідролат це зовсім інше. Як правильно вибрати гидрполат і чим він корисний? Можна використовувати в якості тоніка для обличчя, правильний гідролат не повинен сушити шкіру і після нього не повинно бути відчуття стягнутості і неприємних відчуттів. Його можна використовувати як спрей для обличчя, особливо в жаркий час року, він освіжає і тонізує шкіру. але стежте, що б у нього не було різкого запаху. Він чудово діє на шкіру в якості скрабу, в нього можна додавати мед і кави. Тоді до очищення пір, додатися і поживні речовини. Гідролати можна використовувати як водну фазу для домашніх косметичних кремів. Але кожен його вид підходить для певного типу шкіри, тому будь ті обережні, що б не нашкодити собі. Непогано буде додати гідролат у спрей для волосся, після миття голови нанесіть на волосся гідролат, краще брати рослин, а не ягід, він не обтяжує волосся. Як бачите,

Властивості ефірних масел.

Властивості ефірних масел. Всім привіт! Впевнена, всі чули про таке ефірному маслі, як м'ята. Це універсальний засіб для краси нашої шкіри! Якщо у вас жирна шкіра, ефірне масло м'яти очистить пори, усуває зайвий жир. Ваше обличчя не буде негарно блищати. Допоможе боротися з прищами, воно підсушує шкіру, може навіть прибрати деякі сліди вугрової висипки. А якщо додати в эфирку ще й масло баобаба, то прищі вас не будуть турбувати ще довго. Олія м'яти прибере будь-яке запалення і подразнення на шкірі, до того ж ще й освіжить її. Ви будете відчувати приємний холодок. Чудово покращує колір обличчя. Особа знову стане здоровим і матовим. Якщо у вас шкіра стала в'янути, виглядає втомленою, м'ята поверне їй колишню красу. Допомагає відновити баланс води шкіри, запобігає від пересушування. Вона навіть допоможе прибрати опік шкіри після сонця. Олія м'яти можна додавати в будь-які косметичні засоби, включаючи і маски для волосся. не дивлячись на те, що воно підсушує, все од

Депресія: поганий настрій чи хвороба?.

Депресія: поганий настрій чи хвороба?. Приветики всім моїм читачам. Сьогодні слово піде про те як нам у цьому світі жити, таким рожевим і пухнастим душках? Слово «депресія» настільки щільно увійшло в лексикон сучасних людей, що їм почали називати практично будь-які перепади в настрої. А деякі підозрілі лиця будь-який прояв затяжний смутку вважають депресією, малюючи в своїй уяві діагнози, які потребують лікування. Депресія хвороба, а не тимчасова туга У сучасній клінічній психології під терміном «депресія» мається на увазі захворювання, яке має конкретні симптоми. У їх числі знаходяться: · стійке зниження настрою, яке спостерігається протягом певного періоду · ангедония втрата здатності відчувати радість від тих речей, які її раніше приносили · порушення в розумових процесах, поява безлічі негативних думок, песимізм, який раніше не був властивим для людини · загальмованість рухових рухів. Депресія може бути не тільки самостійним захворюванням, але і виступат