Skip to main content

Тонік для обличчя.

Тонік для обличчя.
Всім привіт! Раніше, я особливо не замислювалася про те, що не мало важливо очищати шкіру від пилу і бруду, яка накопичується за цілий день. Може це і звучить дивно, адже обличчя це не одяг, який можео вимазати. Але насправді, це не смішно, бо протягом дня, особливо, коли ми проводимо час на вулиці, наші пори забиваються брудом. А що в підсумку виходить? Правильно, чорні точки, з якими важко боротися. Я вважала, що досить змити макіяж спеціальним засобом і нанести крем. Як же я помилялася. У мене є подруга, на мій погляд, вона просто фанатично доглядає за своєю шкірою. Мені здавалося, що це занадто і це не має сенсу. У ванній кімнаті у неї постійно стоять різні косметичні засоби, їх дуже багато. Але зізнаюся чесно, виглядає моя подруга добре. Шкіра чиста, гладка, бархатиста.


Я запитала у неї, які саме кошти вона використовує, крім кремів і масок. Подруга сказала, що найголовніше, це очистити шкіру, а потім вже продовжувати основний догляд. Секрет був у тому, що вона очищала шкіру тоніком, який не дозволяв з'явитися чорним точкам. Мені не хотілося купувати дорогі засоби, так і не дуже я їм довіряю. тому вирішила звернутися до маминої подруги, яка займається виготовленням домашньої косметики з натуральних компонентів. Я порадилася з нею, запитала з яких саме компонентів краще зробити тонік. Мамина подруга розповіла мені кілька рецептів, які я вже випробувала. Якраз ними, я хочу поділитися з вами.


Перший тонік у нас буде з травами. Для цього я взяла кілька видів трав це ромашка, звіробій, деревій. З них потрібно зробити відвар. Скажу що ромашка допоможе зняти запалення, якщо вони є, звіробій очистить пори, а деревій освіжить і вирівняє тон шкіри. Це все я дізналася від маминої подруги. Відвар робити лего, складіть всі трави в одну посуд, наприклад чашку і залийте окропом, я накривала звичайним блюдцем. Настоюватися вони мають близько години.


Поки робить відвар, візьміть мед, тільки натуральний, без добавок. Поставте його на водяну баню, нехай розплавиться. Потім додайте, перемішайте. Наш відвар готовий, процідіть його через марлю і додайте його в мед. Зберігати такий лосьйон краще не більше тижня в холодильнику.



Завжди Ваша,


Вікторія Прутковских.

Comments

Popular posts from this blog

Депресія: поганий настрій чи хвороба?.

Депресія: поганий настрій чи хвороба?. Приветики всім моїм читачам. Сьогодні слово піде про те як нам у цьому світі жити, таким рожевим і пухнастим душках? Слово «депресія» настільки щільно увійшло в лексикон сучасних людей, що їм почали називати практично будь-які перепади в настрої. А деякі підозрілі лиця будь-який прояв затяжний смутку вважають депресією, малюючи в своїй уяві діагнози, які потребують лікування. Депресія хвороба, а не тимчасова туга У сучасній клінічній психології під терміном «депресія» мається на увазі захворювання, яке має конкретні симптоми. У їх числі знаходяться: · стійке зниження настрою, яке спостерігається протягом певного періоду · ангедония втрата здатності відчувати радість від тих речей, які її раніше приносили · порушення в розумових процесах, поява безлічі негативних думок, песимізм, який раніше не був властивим для людини · загальмованість рухових рухів. Депресія може бути не тільки самостійним захворюванням, але і виступат

Як вибрати гідролат.

Як вибрати гідролат. Всім привіт! Напевно, багато з вас чули про гідролата, а деякі думають, що це запашна вода. Але це не так, гідролат це зовсім інше. Як правильно вибрати гидрполат і чим він корисний? Можна використовувати в якості тоніка для обличчя, правильний гідролат не повинен сушити шкіру і після нього не повинно бути відчуття стягнутості і неприємних відчуттів. Його можна використовувати як спрей для обличчя, особливо в жаркий час року, він освіжає і тонізує шкіру. але стежте, що б у нього не було різкого запаху. Він чудово діє на шкіру в якості скрабу, в нього можна додавати мед і кави. Тоді до очищення пір, додатися і поживні речовини. Гідролати можна використовувати як водну фазу для домашніх косметичних кремів. Але кожен його вид підходить для певного типу шкіри, тому будь ті обережні, що б не нашкодити собі. Непогано буде додати гідролат у спрей для волосся, після миття голови нанесіть на волосся гідролат, краще брати рослин, а не ягід, він не обтяжує волосся. Як бачите,

Рецепт мила з кольоровими кубиками.

Рецепт мила з кольоровими кубиками. Всім привіт! Я вже стільки рецептів мила своїми руками переробила, але не перестаю дивуватися тому, наскільки різноманітно миловаріння! Сьогодні я хочу поділитися рецептом мила, яке буде з кольоровими кубиками. Для цього потрібно взяти прозору білу мильну основу, три види барвників, я взяла зелений, червоний і жовтий. Ароматизатор або отдушку, я взяла полуничну, реп'яхову олію і олію розторопші . Візьміть білу мильну основу, розтопіть а мікрохвильової печі і розділіть її на три частини. У кожну частину додайте по барвнику та олії. Тепер візьміть три форми, можна взяти звичайні, наприклад у вигляді прямокутника або квадрата. Залийте кольорові основи форми і дайте повністю застигнути. Тепер візьміть ще одну силіконову форму у вигляді прямокутника. Кольорові основи, які вже застигли, наріжте на кубики, не обов'язково робити їх рівними, можна різних розмірів. Далі побризкайте форму спиртолом, і покладіть різнокольорові кубики в форму, але не всі.